ثبت نام دوره‌ي جديد كارگاه و كلاس آموزش ترجمه STS

كارگاه آموزش ترجمه، كارگاه مقاله نويسي مجازی، ترجمه‌ي مقالات به زبان انگليسي

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر در آزمون دكتراي امسال در پرسش هاي زبان انگليسي مشكل داشتيد به ما بپيونديد تا براي سال بعد چنين مشكلي نداشته باشيد.

 

ثبت نام كلاس جديد  STS1   شروع شد. ثبت نام كلاس هاي  STS3 و مقاله نويسي  آغاز گرديد.

 

 ثبت نام كلاس هاي خصوصي ادامه دارد 

لطفا براي ثبت نام كلاس هاي عمومي با شماره تلفن  8443038 و براي ثبت نام كلاس هاي خصوصي با شماره تلفن 8410400 تماس بگيريد.

آدرس: مشهد. فلكه احمد آباد - شهيد كلاه دوز 2 مؤسسه آموزش عالي آزاد جهان علم

 

آموزش به روش علمي STS: جهت آگاهي دقيق از روش آموزش مي توانيد با آدرس رايانامه ي زير تماس بگيريد.

azimsarvdalir@yahoo.com

با گذراندن اين دوره ي آموزشي، مترجم حرفه اي در رشته ي تخصصي خودتان باشيد و با ادامه ي دوره در قالب كلاس و كارگاه مقاله نويسي، مقالات علمي خودرا به زبان انگليسي نوشته و به نشريات و سمينارهاي بين المللي ارسال نماييد.

لطفا به صفحات بعدی هم سری بزنید



English Translation and Essay Writing Workshop جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره تلفن یا آدرس ایمیل زیر تماس بگیرید: 09153025668 Email:sarv_press@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: كلاس ترجمه , ,
:: برچسب‌ها: آزمون دكترا , دكترا , زبان دكترا , كارگاه ترجمه در مشهد , كلاس آموزش ترجمه انگليسي , كارگاه ترجمه در مشهد , كارگاه ترجمه در مشهد , English Translation Workshop in Mashad , كارگاه مقاله نويسي در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1781
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : عظيم سرودلير
ت : چهار شنبه 24 اسفند 1389
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گلاریشا در تاریخ : 1391/12/30/3 - - گفته است :
سلام

سال نو رو به شما و مخاطبین محترم این تارنما تبریک عرض می کنم

امیدوارم سال همراه با موفقیت و سر بلندی پیش رو داشته باشید

/weblog/file/img/m.jpg
صفیه ابراهیمی در تاریخ : 1391/12/21/1 - - گفته است :
با عرض سلام

من تابستون در دوره sts1شرکت کردم اما بعد بعد به دلایلی نتونستم ادامه بدم

برای ثبت نام sts2 اومدم ولی ساعت 4تا6 نداشتند ومنم اون ساعت کلاس دارم

من خیلی دوست دارم در کلاستون شرکت کنم اگر میشود در تابستون هم sts2را برگذار کنید

با تشکر
پاسخ:سلام انشاءالله كه در تابستان هم كلاس مورد نياز شما برگزار خواهد شد. موفق باشيد

/weblog/file/img/m.jpg
نرجس بهزادی مقدم در تاریخ : 1391/12/7/1 - - گفته است :
سلام

استاد ممنون از مطالب خوب وبلاگتون، فقط جسارتاً قسمت علامت گذاری پرانتزها فکر میکنم آدرسش مشکل داره باز نمیشه.
پاسخ:سلام عليكم با تشكر از تذكرتان. رفع اشكال شد. موفق باشيد.

/weblog/file/img/m.jpg
محمد پیرهادی در تاریخ : 1391/9/29/3 - - گفته است :
سلام استاد



خسته نباشید



من تعریف کلاسهای شما رو خیلی شنیدم ولی متأسفانه به خاطر اینکه تهران هستم سعادت نداشتم تا حالا تو کلاساتون شرکت کنم. از بچه هایی که شرکت کردن هم خیلی تعریف شما و کلاستون رو شنیدم و هم شنیدم که میگن برای این کلاس تبلیغات خوبی انجام نشده و متأسفانه ناشناخته مونده. مزاحمتون شدم بگم من تخصصم بازاریابیه، میتونم براتون بازاریابی کنم و کلاستونو پر جمعیت کنم. هم دانش پذیر برای کلاسهای عمومی و هم برای کلاسهای خصوصی جذب و معرفی میکنم. ...
پاسخ:سلام عليكم با تشكر از حسن نظر جناب عالي، با توجه به اين كه هدف از طرّاحي و ابداع اين روش حلّ مشكل تحصيل‌كرده‌هاي نيازمند تسلّط به متون انگليسي بوده، بسيار خوشحال خواهيم شد كه افراد بيشتري از محتوا و نتيجه و آثار كار آگاه شده و يك بار براي هميشه مشكل زباني خودرا حلّ كنند.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی